Garantie:
Persoane fizice: 2 ANI
Persoane juridice: 1 AN
Bucuresti: Stoc epuizat
Cluj-Napoca: Stoc epuizat
Info:
Montura aparat foto: Nikon F
Prime / Zoom: Zoom
Tip obiectiv: Wide
Stabilizare optica de imagine: Da
Diametru filtru: 72 mm
Diafragma:: f/4.5-5.6 - f/29
Distanta minima de focalizare: : 0.22 m
Unghi de cuprindere: : 109° - 70°
Constructie optica: : 14 elemente, 11 grupuri
Numar lamele diafragma: 7
Modalitate focus:: AF/M
Compatibil full frame: Nu
Parasolar Inclus: Da, HB-81
Dimensiuni obiectiv (diametru x lungime): : 73 x 77 mm
Greutate:: 230 g
ATENTIE!!! GARANTIA ORIGINALA NIKON SE AFLA PE ULTIMA PAGINA A MANUALULUI DE UTILIZARE(A NU SE PIERDE).
Service Nikon
Reparatii aparate foto Nikon in perioada de garantie
Procedura de intrare service pentru produsele Nikon in perioada de garantie
Daca in perioada de garantie produsul dvs. Nikon se defecteaza, centrul service Nikon il repara in conditii de garantie, fara costuri suplimentare pentru dvs. Pentru aceasta trebuie sa urmati urmatoarea procedura:
In cazul in care locuiti in Bucuresti trebuie sa aduceti personal produsul la Restart Service sau sa il expediati cu transport gratuit prin firma de curierat Fan Curier la adresa Strada Splaiul Unirii nr. 74, Sector 4, Bucuresti.
In cazul in care nu locuiti in Bucuresti va rugam sa trimiteti produsul prin firma de curierat Fan Curier la centrul service Nikon, Strada Splaiul Unirii nr. 74, Sector 4. Comanda la curier o plasati dvs, numarul de telefon al curieratului este: 021/9282. Acesta va ridica gratuit produsul de la dvs. si il va aduce la centrul service, urmind sa vi-l returneze gratuit, de asemenea, dupa reparatie. In cazul in care doriti sa asigurati produsul Nikon trimis in service, in timpul transportului, costul asigurarii va fi suportat de dvs. Transportul gratuit prin firma de curierat Fan Curier este asigurat pentru produsele Nikon in garantie exlusiv pe teritoriul Romaniei.
Toate produsele Nikon care vor fi aduse/trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului (iar daca se cunoaste, de mentionat si cauza). De asemenea, trebuie incluse in pachet detaliile complete ale expeditorului (nume, prenume, detalii de contact: numar de telefon, adresa de retur, adresa de e-mail, copie act identitate sau mentionare CNP).
Pentru a beneficia de garantie, impreuna cu produsul trebuie sa aduceti/expediati o copie dupa chitanta sau factura fiscala/bon fiscal de achizitie care sa aiba toate informatiile complete si lizibile precum si certificatul de garantie in original al produsului.
Stadiul reparatiei produsului dvs il puteti afla utilizand codul de service (diponibil pe fisa service sau prin e-mail) pe site-ul www.nikonrepair.ro
Dupa ce produsul a fost reparat veti fi contactat pentru ridicarea acestuia sau va fi expediat catre dvs, dupa caz.
Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie nu se inapoiaza. Restart Service nu isi asuma raspunderea pentru alte accesorii atasate produsului intrat in centrul de service Nikon, in afara celor cu care produsul este furnizat la achizitie.